Traditionel nydelse siden 1954!

Frankys Bakery er et traditionelt firma, der har dedikeret sig til traditionel amerikansk smag siden det blev grundlagt i 1954. Vi har altid gjort alt, hvad vi kan, for at give dig produkter, der smager lige så godt som om de lige var blevet frisklavet af din bedstemor.

Produktsortimentet inkluderer en række søde delikatesser, der spænder fra praktisk taget kaloriefri sirup, proteinrig budding og lækre klappekager lavet af sunde havre til lækre proteinrige smørstoffer som proteinrige jordnøddesmør og vores sunde nød-nougat-fløde-alternativ Protinella.

Smagen af ​​de gode gamle dage er ikke nok. De højt forarbejdede fødevarer i vores moderne tid er ofte fyldt med usunde fedtstoffer, sukker og en række kunstige tilsætningsstoffer. Dette er en udvikling, som vi overvåger med stor bekymring, og derfor har vi gjort det til vores mission at give dig produkter, der har lavt fedtindhold og sukker og er fri for farlige kunstige tilsætningsstoffer.

Da vores målgruppe ikke kun inkluderer sundhedsbevidste kendere, men også hårde træningsatleter, er mange af vores produkter, f.eks vores cremede valnøddesmør, vores lækre søde budding og vores cremede ømme havregryngrød ud over de ingredienser, du normalt forventer i et sådant produkt, protein af høj kvalitet. Dette gør lækre søde godbidder til en sund mad, der giver din krop det protein, der er meget nødvendigt for at opbygge muskler og opretholde en sund krop.

Med Frankys Bakery sirup har det aldrig været lettere at nyde sunde, søde delikatesser uden dårlig samvittighed. Og for at forhindre dig i nogensinde at kede dig, er hver af vores produkter tilgængelige i en række lækre smag, der efterlader din mund vandende.